Twitter for a day (Apr. 17, 2011)

  • 19:40  FacebookiPhoneアプリ、更新したらアプリでもコメントごとにLikeできるようちなったみたいだけど、News Feedからのみで、WallやNotificationsからはできないみたいですね。同じ画面に遷移してるわけじゃないのかな、これは。
  • 19:42  すげえ笑 笑いごとじゃないけど笑える! RT @Yusuke_Yamamoto なんだこのニュース(笑)→ 世界で二人しか使用者がいない「アヤパネコ語」、使用者の二人がほぼ会話しないため絶滅の危機 ow.ly/4BEPS  [in reply to Yusuke_Yamamoto]
  • 20:50  @daidea Bought a watertight iPad cover, and tried TED in the bathroom. It's quite nice!  [in reply to daidea]
  • 21:04  @daidea Sounds a great idea! And this app is also inspiring.  [in reply to daidea]
  • 21:41  @daidea Thanks. Gonna check and watch it later. This app contains many inspiring lectures, and also the app itself is inspiring.  [in reply to daidea]
  • 22:52  @krshin @woebi plz be our guests in "use tablets in public bath" club w/ @daidea .  [in reply to krshin]

Powered by twtr2src